L'utilizatori di YouTube Shorts anu a pussibilità di guadagnà 100 milioni

Sparte nantu à:

YouTube annuncia un fundu di $ 100 milioni per pagà i creatori di cuntenutu chì facenu video di successu nantu à a so funzione di video short-forma Shorts. U fondu lanciarà in i mesi à vene è pagà i creatori questu annu è 2022, YouTube hà dettu. YouTube hà dettu chì u novu fondu pagherà millaie di creatori ogni mese chì i video nantu à Shorts ricevenu u più impegnu da i televidenti.

L'utilizatori di YouTube Shorts anu a pussibilità di guadagnà 100 milioni


L'investimentu vene cum'è e piattaforme sò in corsa per attruisce i ghjovani creatori chì custruiscenu un grande seguitu di fan - è un grande putenziale di guadagnu filmendu brevi scenette di cumedia è rutine di ballu. A cumpagnia hà lanciatu a so funzione Shorts in u 2020 chì hè destinata à sfida à i gusti TikTok , Reels da instagram e chjaranunzi_, è avà a cumpagnia cerca di scaccià più soldi.

A data, secondu U CEO di Google Sundar Pichai, a funzione hè dimustrata per esse successu postu chì genera circa 6.5 ​​miliardi di viste ogni ghjornu. U YouTube Shorts Fund serà pagatu à i creatori durante u 2021 à u 2022, a cumpagnia hà dettu. Cumincià ancu à pruvà è iterate nantu à l'annunzii per capisce megliu u so rendiment.

TikTok hà lanciatu un fondu di creatori in lugliu è dopu hà aumentatu u so finanziamentu à $ 1 miliardi (circa Rs. 7,350 crores) U fondu lanciarà in i prossimi mesi è pagherà i creatori quist'annu è 2022. E piattaforme sò in corsa per attruverà i ghjovani creatori chì custruianu enormi seguiti di fan. filmando brevi scenette comiche e rutine di danza. TikTok jump-iniziu a tendenza di i video clips di forma curta è hè statu rapidamente copiatu da altre app.

SnapChat premia i so più grandi creatori di cuntenutu cù $ 1 milione per ghjornu per u cuntenutu chì hè vistu da parechje persone

Lascia un Comment