L'utilizatori di l'iPhone 12 scopre chì MagSafe hè un dispositivu chì separa u ferru da a sabbia.

L'utilizatori di l'iPhone 12 scopre chì MagSafe hè un dispositivu chì separa u ferru da a sabbia.

Apple hà riintroduitu "MagSafe»Cù u Modelli iPhone 12 è 12 Pro in uttrovi 2020. "MagSafe" hè stata aduprata prima per riferite à i cavi di ricarica magnetichi separati pensati per u MacBook. MagSafe hè stata riproposta per riferite à l'accessori basati in magneti, ma sta volta per iPhones piuttostu cà Macs.
Tutti i mudelli iPhone 12 presentanu un anellu di magneti intornu à a bobina di carica wireless in u spinu chì aderisce à Compatibile cù MagSafe accessori cum'è casi è caricatori, è sta guida copre tuttu ciò chì avete bisognu di sapè di MagSafe.

Cumu l'utilizatore di l'iPhone 12 Pro hà separatu u Ferru da a Sabbia?

A Reddit L'utilizatore hà spartutu una foto di u so iPhone 12 Pro coperto di detriti ferrosi (via AppleInsider). Mentre chì u restu di u dispusitivu hè stata pulita, u metale da a sabbia hè stata attaccata magneticamente à i magneti MagSafe, i stabilizzatori d'imaghjini otticu in u modulu di càmera, è altri spazii.

Tahoe hè abbundante in terra chì hè stata pulverizzata da altri elementi. L'ossidi di ferru è i piriti ponu aderisce magneticamente à i magneti MagSafe in u spinu di a serie iPhone 12. Micca solu questu, ma altri metalli ferrosi ponu ancu esse magnetizzati quandu sò vicinu à i magneti. Mentre chì l'utilizatore ùn palesa micca u statu di l'iPhone da u fronte, a parte posteriore pare revelà particelle di ferru chì formanu i magneti in l'internu.

Cumu funziona MagSafe?

L'utilizatori di l'iPhone 12 scopre chì MagSafe hè un dispositivu chì separa u ferru da a sabbia.
Crediti di l'imaghjini: Apple

MagSafe cunnetta i mudelli iPhone 12 via un anellu di magneti à l'accessori chì incorporanu ancu i magneti. Cusì, u MagSafe Charger d'Apple si attacca direttamente à u spinu di un iPhone, cum'è un magnetu si attacca à un frigorifero.
I casi funzionanu in modu simile, snapping in l'anellu magnetu di l'iPhone. U disignu di l'anellu magneticu permette à i mudelli iPhone 12 di esse cumpatibili cù una larga varietà di accessori magnetichi, chì varienu da i caricatori à i monti à i casi.

Mentre l'aghjunzione di un MagSafe in l'iPhone 12 hè abbastanza cunvene, pò esse un risicu per i pazienti cun pacemakers. Sicondu u L'investigazione più recente di a FDA, u MagSafe in l'iPhone 12 presenta un risicu pocu. E precauzioni di a FDA sò cunsistenti A raccomandazione di Apple chì i clienti mantenenu u so iPhone è l'accessori MagSafe à almenu sei centimetri di distanza da u so dispositivu medicale, o 12 centimetri di distanza se l'iPhone hè wirelessly charged.Apple cunsiglia à l'utilizatori di circà una guida specifica da un duttore è u fabricatore di u dispusitivu.

Lascia un Comment

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.