A Quarry hà una funzione utile Death Rewind

Sparte nantu à:

U titulu più recente di Supermassive Games, The Quarry, offre una funzione chì pò riduce un pocu di u stress o di dispiaci implicati per fà tali ghjudizii. Questa funzione permette à i ghjucatori di salvà u so prugressu in ogni puntu di u ghjocu, è di vultà à quellu puntu di salvezza s'ellu piglianu una decisione chì più tardi si dispiace. Questa puderia esse una funzione utile per i ghjucatori chì volenu sperimentà diverse scelte in u ghjocu, senza avè da principià da zero ogni volta.

Per risparmià un caratteru da una certa morte, i ghjucatori puderanu aduprà un sistema "Death Rewind", secondu Supermassive. Will Byles di SegmentNext, u direttore di u ghjocu, hà parlatu di sta funzione in dettaglio in una entrevista cù u sviluppatore. Per scappà di a morte di u caratteru, vi sò datu trè tokens "vita" chì ponu esse utilizati à u costu di una vita. "Avete in modu efficace trè 'vite'", spiegò Byles.

Una scelta chì avete fattu chì hà purtatu à a morte di u caratteru serà ripromulgata in modu chì pudete sceglie di manera diversa a prossima volta. "Pudete aduprà quelli per vultà è pruvà qualcosa di diversu", disse Byles. "Hè una manera di noi dicendu:" Ùn vulemu micca chì avete da ripiglià tuttu u ghjocu perchè avete fattu un sbagliu ".

Death Rewind hè una funzione in u ghjocu chì vi permette di retrocede in u tempu è di ripiglià e vostre decisioni. Hè dispunibule solu dopu avè finitu a storia, è pudete aduprà solu trè volte.

Cù tanti risultati diffirenti in The Quarry, ancu cù l'opzione Death Rewind, pare chì parechje ghjoculi seranu necessarii per vede tutti.