A prossima aghjurnazione di Halo Infinite restaurà a pistola di tank

Sparte nantu à:

U creatore di Halo Infinite, 343 Industries, hà dettu chì u "pistola di tank" di u ghjocu serà aghjuntu à a campagna in una prossima aghjurnazione.

A pistola di tank hè un'arma populari trà i speedrunners perchè hè cum'è una versione portatile di u cannone nantu à un tank Scorpion è hà un supply infinitu di balle. Da l'altra parte, Halo Community Manager John Junyszek hà dettu in aprile chì u "glitch di u cannone di tank" seria riparatu cum'è parte di a seconda stagione di Halo 2.

Tuttu chistu hè accadutu ancu s'ellu hè guasi impussibule di truvà a pistola senza sapè assai di a zona induve hè piatta. Questu dicisioni hà avutu assai feedback negativu, è pare chì u sviluppatore 343 Industries hà decisu di rinvià a pistola di u tank.

343 Industries aghjunghjenu ancu più salti di cumpetenza à e carte multiplayer. In battaglie duru, hè pussibule chì i salti difficili cum'è u "Salta à a pizza"Dà i ghjucatori un vantaghju. Ma ùn hè micca chjaru se questu era ciò chì i creatori vulianu dì.

Junyszek hà dettu in i fori Halo Waypoint u venneri, "In prima, avemu pensatu chì questi salti sò cascati in un paru di categurie: i lochi induve l'ambiente ùn hà micca chiaru cumu si move in u mondu di u ghjocu, i lochi induve u cummattimentu era ingiustu, o i lochi induve i dui eranu veri. "

In u patch di a stagione 2, 343 hà fattu cambiamenti chì anu fattu alcuni salti d'abilità più chjuchi. Malgradu questu, 343 prughjettanu di rinvià parechji di i salti di cumpetenza chì sò stati purtati perchè a ghjente era cusì arrabbiata. Junyszek hà dettu chì "i ghjucatori anu fattu chjaru chì a nostra analisi di questi salti era off", è chì "rispettemu a critica". I ghjucatori ci anu dettu chì a nostra analisi di questi salti era sbagliata, è l'anu fattu chjaru in i so feedback.

Junyszek avia dettu prima chì pensava chì 343 Industries pensava à fà cambiamenti basatu annantu à ciò chì i ghjucatori anu dettu dopu à u primu episodiu di a stagione. "Avemu vistu e lagnanze nantu à i cambiamenti chì anu rottu certi salti multiplayer è modi per accelerà a campagna", . Junyszek hà dettu in una dichjarazione di u 5 di maghju. "Avà, ùn pudemu micca fà prumesse, ma vulemu chì sapete chì stamu à sente i vostri cumenti è pensemu à e nostre opzioni.

U direttore creativo di Halo Infinite, Joseph Staten, era ancu cunnisciutu di a critica. "Ehi, Spartani, sta settimana hè stata dura", Junyszek hè statu citatu da Staten in Twitter. Junyszek avia digià dettu a stessa cosa. Ciò chì hè accadutu in a nostra missione ùn era micca in tuttu ciò chì aviamu pianificatu.

I prublemi recenti cù Halo Infinite sò solu l'ultime in una longa linea di prublemi.

Ancu s'è Junyszek ùn hà micca dettu quandu a nova versione esce, pare chì vene prestu. Un membru di a so squadra hà dettu: "U nostru squadra hà travagliatu duru per ottene u più pussibule in questa aghjurnazione u più prestu pussibule". Avemu sempre bisognu di finisce uni pochi di passi più prima di pudè mette in u mondu, però. In i prossimi ghjorni, sapemu di più nantu à quandu sta aghjurnamentu serà fora.

Se l'inversioni sò qualsiasi indicazione, Halo Infinite hè stata in mala forma da quandu hè surtitu à a fine di l'annu passatu. Infine, alcune di e funzioni più impurtanti di u ghjocu ùn sò micca state aghjunte. U sviluppatore 343 hà annunziatu un mese fà chì pensa à aghjunghje una campagna cooperativa in linea à a fini d'aostu è una beta aperta di u modu Forge in settembre, chì hè sempre un pocu di distanza.