U DJI Mini 3 Pro hè statu ufficialmente presentatu da a cumpagnia

Sparte nantu à:

Ci sò dui paràmetri ISO nativi nantu à u DJI Mini 3 Prodi a camera, chì si traduce in una qualità d'immagine eccellente. A camera hà un sensor CMOS 1/1.3-inch cù paràmetri ISO nativi duali. A causa di a so grande apertura di f / 1.7, a camera hè capace di catturà 48MP di imaghjini fissi è video 4K / 60fps è video 4K / 30fps HDR in risoluzione 4K.

U video è l'imaghjini verticali ponu esse catturati cù u gimbal di u Mini 3 Pro, chì pò esse rotatu 90 gradi per catturà l'imaghjini è i video. Quandu si tratta di profili di culore flat, hè bellu di sapè chì u Mini 3 Pro hà un prufilu D-Cinelike per quelli chì preferanu un look D-Cinelike à i so filmati.

Malgradu a so piccula dimensione, u DJI Mini 3 Pro puderà volà per più di 30 minuti cù una sola carica da u so pacchettu di bateria standard. Cù l'aghjunzione di un pacchettu di bateria più grande, chì pò esse acquistatu separatamente, u Mini 3 Pro puderà volà finu à 47 minuti, aumentendu u so tempu di volu.

Quandu si usanu batterie più pesanti, u pesu tutale di u drone serà di 249 grammi, chì ùn hè micca un pesu ideale per un drone. I piloti di droni novi è sperimentati prufittàranu di l'aghjunzione di ActiveTrack, una tecnulugia di evità di collisione tridirezionale chì li darà più fiducia in a so capacità di volà i so droni in modu sicuru.

Mini 3 Pro annunziatu

U DJI Mini 3 Pro hè attualmente dispunibule per pre-ordine, è pudete fà avà. Solu u drone stessu vi restituverà $ 669 per a cunfigurazione più basica. Pudete ottene per $ 759 si cumprà cù un telecomando DJI RC-N1. In fine, u pacchettu più caru, chì include u telecomando DJI RC, vi costarà $ 909 $. Cuncepitu per l'usu cù i droni DJI, u DJI RC presenta un touchscreen di 5.5-inch.