Tesla accusa l'ex ingegnere di arrubà i secreti di i supercomputer

Sparte nantu à:

Secondu Bloomberg, Tesla hà presentatu a a causa contr'à Alexander Yatskov, un anticu ingegnere, per presuntamente ottene una cunniscenza "secreta è rigorosamente guardata" nantu à a tecnulugia di supercomputer di a cumpagnia, Project Dojo. Yatskov hè accusatu da Tesla in una copia di a demanda di scaricà u materiale à i so dispositi è ricusendu di vultà à i servitori di a cumpagnia.

Nantu à u so currículum, Yatskov, chì Tesla dice chì hà mentitu annantu à u so travagliu di travagliu è e so cumpetenze, hà travagliatu cum'è ingegnere termale è hà aiutatu à sviluppà i sistemi di raffreddamentu di Dojo in ghjennaghju. Cum'è l'urdinatore di furmazione di rete neurale per e vitture autònuma di Tesla, Dojo gestisce volumi massivi di dati. Presumibilmente, Yatskov accede à l'infurmazioni nantu à i sistemi di rinfrescante è altri aspetti sensibili di u prugettu, secondu una demanda.

Tesla afferma chì Yatskov hà cunfessu di pirate e dati.

Si dice chì Yatskov hà violatu l'accordu di non-divulgazione di Tesla "sguassendu l'infurmazioni cunfidenziale di Tesla da i dispositi è i cunti di u travagliu, accede à i so dispositi persunali", è creendu documenti di Tesla in un urdinatore persunale chì cuntene dettagli cunfidenziale di u Project Dojo. Yatskov hè statu ancu accusatu d'invià infurmazione cunfidenziale di Tesla à u so email di travagliu da u so contu di email persunale.

Sicondu a lagnanza di Tesla, Yatskov hà ammissu d'avè materiale classificatu nantu à i so dispositi persunali quandu era cunfruntatu da a ditta. In seguitu, Tesla hà postu Yatskov in licenza amministrativa, in vigore u 6 d'aprile di u 2022, è hà dumandatu à purtà u so equipamentu per chì a cumpagnia puderia ricuperà ogni infurmazione arrubbata da elli. In risposta à l'accusazioni di Yatskov, Tesla apparentemente hà ricevutu un laptop "dummy" da Yatskov. Per fà l'apparenza cum'è s'ellu avia accessu solu "informazioni inoffensive di Tesla, cum'è una lettera d'offerta", sta supposta decoy ùn cuntene nunda di l'infurmazioni senza quistione.

U 2 di maghju, Yatskov annuncia a so dimissioni da u so travagliu. Comu parte di a causa di Tesla contr'à Yatskov, a cumpagnia cerca un ordine di tribunale per dumandà à Yatskov di rinvià u materiale secretu.