Sony PS5

Sony hà vindutu quasi 19 milioni di PS5, ma ùn hà micca rializatu u so scopu

Ancu dopu à 1.5 anni dopu a so liberazione, a PlayStation 5 di Sony hè sempre unu di i pezzi di tecnulugia più ricercati in u mondu. Hè statu recentemente divulgatu da Sony chì a PlayStation 4 hè stata acquistata da un totale di 19.3 milioni di persone. Malgradu u fattu chì stu numeru pare esse grande, ùn hà micca riesciutu à scuntrà l'ugettivi di l'annu fisicu (FY) 22.

Un sguardu à u rapportu annuale di vendita di Sony revela quante unità sò state vendute in l'annu fiscale chì hè finitu. In l'annu fiscale chì hà cunclusu in marzu, l'affari hà vindutu circa 11.5 milioni di dispositivi PlayStation 5. Questu era u primu annu sanu chì a nova generazione di cunsole di Sony era dispunibule per u publicu. A cunsola hè stata liberata à a fine di u 2020. Questa settimana, a PlayStation 5 hà da pudè trattà i ritmi di rinfrescamentu variabili.

Eccu alcuni fatti:

  • Sony hà previstu di vende 14.8 milioni di unità durante l'ultimu annu fiscale, chì hè finitu in marzu. Sony hà mancatu u so scopu per un fattore di 3.3 milioni.
  • Sony avia anticipatu una diminuzione di 22% in i rivenuti. Sony ùn deve esse preoccupatu di una mancanza di dumanda l'annu passatu.
  • In ogni casu, una crisa severa hè ghjunta per l'urganizazione in u risultatu di una carenza di cumpunenti necessarii.
  • I pre-ordini per a PlayStation 5 è PlayStation 5 Edizione Digitale cumincianu à 12 pm EDT oghje mentre Sony si prepara à ricuperà.

Ancu s'è a cumpagnia giapponese hà avutu un annu difficiule, hà grandi aspirazioni per l'annu fiscale attuale. Da questu annu, Sony pensa à vende 18 milioni di unità. Quasi quantu i rivenuti sò stati generati in a mità di u tempu.

Sony hà rinviatu u lanciu in India finu à i primi mesi di u 2021 per via di preoccupazioni regulatori. Da tandu, a corporazione hà fattu offerte flash praticamenti ogni mese, cù uni pochi eccezzioni. Ancu s'ellu hè passatu assai tempu da quandu u pruduttu hè statu lanciatu, i pre-ordini si vendenu abbastanza rapidamente. In ocasu in pochi minuti o ancu seconde.

Pudemu aspittà chì Sony portà unità supplementari in tutti i paesi, cumpresa l'India, postu chì a corporazione stabilisce obiettivi ambiziosi per l'annu à vene. I pruprietarii esistenti di PS4 è PS4 Pro avranu ampia opportunità di aghjurnà à a PS5 per via di a quantità crescente di esclusività PS5.

À longu andà, Sony aspetta chì a situazione di carenza di cumpunenti passerà. Ancu quandu e tensioni trà a Russia è l'Ucraina cuntinueghjanu à cresce, a catena di furnimentu glubale hè afflitta da una nebbia d'incertezza. Un mercatu di cumpratori chì hè affettatu negativamente da l'inflazione transfruntiera ùn esiste micca.