L'isula di Spotify

U metaversu di Roblox presenta avà una nova isula tematica intornu à l'offerta di musica di Spotify

Spotify hà finalmente annunziatu chì portarà a so propria isula, Spotify Island, à Roblox. In questu novu campu di ghjocu digitale, serà pussibule di ghjucà à i video games, cumpusizioni musica, è interagisce cù altri artisti virtuali. L'ascultori è l'artisti di tutte e parte ponu visità stu "paradisu di u sonu" per scopre novi soni, ricerche è mercaderie.

L'isula di Spotify

I ghjucatori ponu cullà icone "Mi piace" in forma di cori è cumprà merchandise virtuale di i so artisti musicali preferiti in Spotify Island, chì hà un paisaghju principarmenti verde. Porta u logu Spotify. A merchandise virtuale esclusiva, secondu a piattaforma di streaming di musica, permetterà à l'artisti di cunnetta cù i so fan è generà entrate. L'artisti riceveranu una parte di i proventi di ogni vendita.

I ghjucatori puderanu alluntanassi da l'isula principale per visità altre isule "chì prenderanu vita in tuttu l'annu". Sicondu Spotify, "Queste destinazioni saranu piene di cuntenutu esclusivu, interazzione di l'artista è mini-quest tematiche pensate per i superfans è per l'esploratori curiosi".

Inoltre, Spotify hà revelatu chì questa "oasi audio" hè piena di ova di Pasqua virtuale chì furnisce i ghjucatori cù diversi benefici. Soundtrap permette à questi musicisti di utilizà e stazioni di creazione di ritmi in Spotify. Hè una stazione di travagliu audio digitale di Spotify chì permette à l'utilizatori di cullaburà in prughjetti remotamente.

K-Park, un tributu à tutte e cose K-Pop, serà a prima sperienza tematica chì i fanali ponu anticipà nantu à l'Isula Spotify, secondu un annunziu da Spotify. K-Park darà à i fan l'uppurtunità di interagisce cù Stray Kids è SUNMI in a primavera di questu annu.