RE4 Mercs Store Art 16x9 JP

L'annunzii più significativi da u Meta Quest Games 2022 Showcase

Puderete aspittà di pudè ghjucà questi ghjochi nantu à u vostru auricular Quest 2 VR più tardi questu annu quandu Meta hà tenutu a so esposizione di ghjochi 2022. Una di e sorprese di l'annu passatu hè stata u portu VR di Resident Evil 4 (chì s'hè rivelatu assai megliu di ciò chì s'aspittava), ma una quantità di altri ghjochi parenu esse spirienzi must-play quandu venenu questu annu. Avemu cumpilatu l'annunzii più significativi da a vetrina per a vostra comodità, in casu ùn puderebbe assistisce.

Ghostbusters seranu dispunibili in a realtà virtuale


Infine, Mark Zuckerberg hà revelatu chì a Quest 2 riceve un ghjocu Ghostbusters VR. I ghjucatori cuntrullaranu a so propria sede di Ghostbusters in San Francisco in u ghjocu, chì hè sempre in produzzione sottu un titulu di travagliu. Pudete "traccia, scoppia è trappula i fantasmi cù l'equipaggiu classicu", secondu a descrizzione ufficiale. A data di liberazione hà ancu esse annunziatu.

U modu Mercenaries di Resident Evil 4 serà dispunibule.

I residenti di l'Oculus Store chì anu acquistatu Resident Evil 4 riceveranu un scaricamentu gratuitu di u modu Mercenaries di Armature Studio. In questu modu di sfida cronometrata, u vostru scopu hè di ghjunghje sin'à a fine vivu mentre ottene u puntu più altu pussibule. In più di e funzioni citate prima, puderà ancu aduprà l'effettu visuale in biancu è neru di u ghjocu è e pelle di pistola d'oru in a campagna cù i classificatori in linea di sta versione è 20 sfide supplementari.

A prestu: Cità: VR

Cities: VR hè un ghjocu di simulazione di custruzzione di cità chì hè simile à i ghjochi per PC cum'è SimCity è Cities: Skylines. Un sforzu hè fattu per furnisce una rappresentazione più realistica di e cità chì create (è distrughje). Se preordinate prima di u 28 d'aprile, riceverete un scontu di 10%, è u prezzu serà $ 29.99.

Frà noi Game VR

In Sloth, Robot Teddy è Schell Games anu revelatu chì a versione VR di Among Us serà liberata prima di a fine di u 2022. Un novu trailer per a versione VR di u ghjocu populari hè statu ancu liberatu. Schell Games, a cumpagnia daretu à I Expect You To Die è altri ghjochi populari di realtà virtuale, hà revelatu chì travaglia in trè prughjetti cù Meta Studios.

NFL Pro Era hà superatu e mo aspettative.

A NFL hà cuncessu una licenza ufficiale à Pro Era, u primu ghjocu di football VR ufficiale à ghjunghje à u mercatu. Un modu di stagione vi permetterà di custruisce una squadra chì pò cumpete in u Super Bowl, è u ghjocu averà una vista in prima persona di u football. Si vede bè finu à avà. VR vi permette di ghjucà, participà à esercitazioni, o solu ghjucà à catturà cù l'amici. U ghjocu serà accessibile nantu à PSVR quandu hè liberatu in u vaghjimu.

Cù a prossima liberazione di u pacchettu di espansione "Electronic Mixtape" per Beat Sabre.

a colonna sonora di u video ghjocu digià enormu serà assai più grande. Deadmau5, Fatboy Slim, Marshmello, Pendulum, è altri seranu presentati nantu à una prossima Mixtape Elettronica. Ùn ci hè micca una parolla nantu à una data di liberazione, ma u bundle costarà $ 12.99, o $ 1.99 per ogni canzone. Rift, PSVR, è Steam puderanu ancu cumprà.

bonelab


Cum'è Boneworks, un pruduttu PC VR-esclusivu, Bonelab hè un novu Quest 2 è un ghjocu di realtà virtuale sviluppatu da u studiu daretu à Boneworks. Bonelab presenta una nova storia, novi carte, novi armi è novi caratteri chì pudete ghjucà. Hè prubabile chì i gamers VR sperimentati utteneranu u massimu di stu ghjocu per via di a reputazione di u studiu di creà esperienze immersive chì esigenu di utilizà tuttu u vostru corpu. Più tardi questu annu, Bonelab serà liberatu.

Moss: Quest 2's Book II serà liberatu questu veranu.

Moss 2 vene à a Quest 2 stu veranu, a sequenza di u successu indie VR chì vede un mouse assai simpaticu. Dopu à un successu PSVR lanciatu uni pochi settimane fà, i pruprietarii di Quest ùn anu da aspittà assai per più avventure in Moss.