icona Apple Maps ios 15 beta 2

Cumu truvà stazioni di transitu vicinu à voi in Apple Maps in iOS 15

In iOS 15, l'app Maps d'Apple guadagna una varietà di funzioni novi è miglioramenti, cumprese a capacità di ottene infurmazioni in tempu reale nantu à l'alternative di trasportu publicu vicinu.

Per e rotte d'autobus è e linee ferroviarie impurtanti, sta infurmazione pò esse truvata nantu à carte di e cità attuali. I passageri ponu vede tutte e partenze vicinu à elli, è ancu qualsiasi ritardu, è ponu ancu salvà e fermate spessu usate per fà più faciule da truvà nantu à Maps. Eccu cumu funziona.

Also Read

Cumu aduprà a Sezione di Guida Apple Maps in iOS 15 per Truvà Cose Divertenti da fà
Cumu attivà l'audio Wide Spectrum in una chiamata FaceTime in iOS 15
Cumu resetta a fabbrica HomePod Mini
Cumu spustà a barra di ricerca di l'indirizzu di iOS 15 Safari Torna in cima

Cumu truvà stazioni di transitu vicinu à voi in Apple Maps in iOS 15

Apple Maps in iOS 15 include una nova funzione chì rende più faciule chè mai truvà stazioni di transitu vicinu à voi. Eccu cumu aduprà:

  • Aprite Apple Maps in u vostru iPhone o iPad è cercate u locu chì vulete direzzione.
  • Tap nant'à u buttone Direzzione in u cantonu in basso dritta di u screnu.
  • Selezziunate Transit da a lista di l'opzioni in cima di u screnu.
  • Se ci sò parechje rotte di transitu dispunibili, toccu una per vede più infurmazione nantu à questu, cumprese quali fermate sò incluse in a strada.
  • Per sapè quale stazione di transitu hè più vicinu à a vostra situazione attuale, toccu u buttone d'infurmazione (a lettera "i" in un cerculu) accantu à qualsiasi fermata listata in "Prossime tappe". Questu ferà una mappa chì mostra tutte e stazioni di transitu vicine, è ancu a so distanza da a vostra situazione attuale