U Pixel 6a di Google ghjunghjerà in India più tardi questu annu

Sparte nantu à:

Rallegrati per i dilettanti di Pixel da l'India! Per a prima volta in più di dui anni, un smartphone Google Pixel serà dispunibule in India quandu u Pixel 6a recentemente svelatu sarà in vendita.

U Pixel 6a hè statu rumore per vene in India per l'ultime settimane, avà hè veramente accadutu. Qualche ore fà, Google hà tweetatu chì u Pixel 6a serà dispunibule in India più tardi questu annu, malgradu u so annunziu ufficiale chì ùn hà micca menzionatu a dispunibilità straniera.

I prezzi ùn sò ancu annunziati. In ogni casu, un gadget chì costa trà $ 30,000 è $ 40,000 hè prubabilmente cunsideratu cumpetitivu. Per u mumentu, Google ùn ci furnisce micca una data specifica per a liberazione di u pruduttu. Speremu, ùn averemu micca da aspittà finu à u prossimu festival di luci per mette in manu nantu à u novu midranger di Google.

Google ùn hà micca pussutu seguità a dumanda di u Pixel 4a in India, induve hà avutu un successu successu. Se Google ùn aumenta micca u prezzu di u Pixel 6a, aspittemu chì sia ancu megliu cà u mudellu attuale.

Google IO: Pixel 6a, Pixel Watch è Android 13 presentati | Google | U Guardianu

Per riassume, u Pixel 6a di Google hè un bonu affare in termini di hardware, cun un disignu attraente, u Tensor SoC di Google, camere doppie 12MP, novi funzioni di editazione di foto, una batteria 4,306mAh è un scanner di impronte digitali in-display. Pre-ordini per u telefunu seranu accettati à partesi da u 21 di lugliu in i Stati Uniti, è a vendita principiarà u 28 di lugliu. Chalk, Charcoal è Sage sò i trè culori dispunibili.