łotr

EA hà da cumincià à pruvà u so novu ghjocu di u Signore di l'Anelli

U Signore di l'Anelli, una serie di libri classici trasformata in una serie di film classici di cultu, hè finalmente ghjunta à a television. Per creà un novu ghjocu mobile basatu annantu à l'universu di u Signore di l'Anelli, Electronic Arts hà assuciatu cù l'imprese di a Terra Media. In seguitu, u prossimu ghjocu di football di EA puderia esse rinominatu EA Sports FC invece di FIFA.

Questa hè una grande nutizia per i fan di u Signore di l'Anelli è di i ghjochi EA Sports. Cù sta nova cullaburazione, pudemu aspittà di vede parechji ghjochi novi stupenti chì portanu u mondu di a Terra di u Mediu à a vita cum'è mai prima.

U Signore di l'Anelli: Heroes of Middle-earth hè u titulu di u ghjocu. Serà un ghjocu di rolu di cullezzione (RPG) basatu annantu à l'universu di u Signore di l'Anelli, cù elementi di strategia è cumpetizione suciale. A prova beta regionale limitata per U Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu hè prevista per inizià questu veranu.

In U Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu, i ghjucatori puderanu participà à una battaglia à turnu, custruiscenu e so propri liste di caratteri, è interagisce cù i caratteri di tutte e opere di Tolkien è Tolkien. In u regnu di Tolkien, i ghjucatori puderanu affruntà l'orrori di a Terra Media in battaglie epiche. Cù un mondu espansivo da spiegà è una ricchezza di caratteri da scuntrà, U Signore di l'Anelli: Eroi di a Terra di u Mediu prumette ore è ore di ghjocu per i fan di a franchise.

LOTR: Heroes of Middle-earth hè u primu ghjocu mobile sviluppatu da EA basatu annantu à e storie, i caratteri è a tradizione di u Signore di l'Anelli è i libri di L'Hobbit. U ghjocu presenta una larga lista di eroi è cattivi da i filmi, chì permette à i ghjucatori di piglià u cuntrollu di i so caratteri preferiti è sperimentà e battaglie epiche da i filmi in prima persona. Cù una grafica stupente è un gameplay immersivo, LOTR: Heroes of Middle-earth hè l'ultimu ghjocu mobile per i fan di a serie di fantasia classica di JRR Tolkien.

Malachi Boyle, Vicepresidente di Mobile RPGs in Electronic Arts, hè entusiasta di travaglià cù The Saul Zaentz Company è Middle-Earth Enterprises nantu à a prossima generazione di ghjochi di rolu mobile. Dice chì i ghjucatori ponu aspittà una sperienza autentica perchè l'equipaggiu hè custituitu da fan di U Signore di l'Anelli è U Hobbit chì travaglianu inseme ogni ghjornu per fà accade. Boyle scrive chì a cumminazione di gràfiche d'alta fideltà, animazioni cinematografici è arti stylish immerseranu i gamers in u mondu di a Terra di u Mediu, induve affruntà i so caratteri preferiti.

"Semu entusiasti di esse partenarii cù EA una volta di più, è sta volta per creà un ghjocu mobile chì hè ispiratu puramente da a Terra di Mezzo di JRR Tolkien", hà dettu Fredrica Drotos, Chief Brand & Licensing Officer per SZC's Middle-Earth Enterprises. "Hè un onore di travaglià cù a squadra di talentu Capital Games", hà dettu Capital Games in una dichjarazione.