vendita d'estate a vapore

Domina hè stata eliminata da Steam

U ghjocu di gestione di gladiatori Domina ùn hè più dispunibule nantu à Steam. U sviluppatore hà trasfurmatu u so propiu foru in una fossa tossica è hà gridatu è raving per mesi, chì pare esse u catalizzatore per a prohibizione. Sembra chì questu era l'offisa iniziale di u sviluppatore quandu sò stati cacciati da u foru per u so propiu ghjocu. I posti chì "fiamma o insultanu altri membri" sò pruibiti per Regoli è linee guida di Steam per discussione è cuntenutu generatu da l'utilizatori.

In u risultatu, u temperamentu di u sviluppatore ùn hè micca rinfriscatu dopu a sospensjoni iniziale.

Sfortunatamente, questa ùn hè micca a prima volta chì stu sviluppatore hà avutu prublemi legali. Una stringa di scherzi pulitichi carichi dissimulati in u so ghjocu note france mette u palcuscenicu per tutta sta debacle. I patch notes cuntenenu parechji attacchi à e persone transgender è rants contru l'usu di maschere per prevene a diffusione di e malatie.

U sviluppatore hà inizialmente acquistatu una notorietà generalizata dopu à un articulu di note di patch in u quale hà incitatu à u so publicu à "TOCCA A MASCHERA FCKN - A prossima volta chì site in a buttrega, pruvate di mostrà a donna a vostra faccia" hè diventatu virali. Avè fede; ùn vi spaventate da e BUGIONE.

Per quessa, Valve hà pigliatu l'azzione è pruibitu u sviluppatore da u so foru di a cumunità. Nicholas Gorissen, u sviluppatore, si n'andò in un rant nantu à a pruibizione in un tentativu di rally support. In a so furia chì seguita, hà sbattutu à l'altri chì l'accusava di publicà recensioni false in reazione à i so ravings. U fastidiu di Keffals è di altre persone trans prominenti, cum'è Stephanie Sterling, cuntinuò per ghjorni, finu à chì eventualmente ancu altre piattaforme anu cessatu di ridere di u scherzu. I so cunti Twitter - unu per usu persunale è unu per i ghjoculi - sò stati sospesi.

Sfurtunatamente, questu ùn era micca a fine di i so prublemi, postu chì Valve hà eventualmente interrottu u ghjocu. U L'editore hà dumandatu chì Domina sia eliminata da a vendita nantu à Steam, dunque u ghjocu ùn hè attualmente dispunibule quì. Nicholas Gorissen di Dolphin Barn Interactive, in ogni modu, hà dichjaratu nantu à un cuntu Gab appena stabilitu chì questu hè "incorrettu" è chì "Steam ci hà annullatu" per via di a pusizione di a cumpagnia nantu à e persone trans.

A so identità intera in linea hè basatu annantu à un sensu di vittimizazione. Cum'è a rimozione di u ghjocu da Steam si avvicinava, anu attaccatu viulente à Keffals è altre persone trans, andendu in strani rants ogni pochi ore. Sembranu avè persuasi ch'elli sò un santu crociatu per esse vindetta divina. Prima ch'ella sia chjusa, e so rete suciale eranu invase in ritratti di antichi guerrieri rumani è icone religiose. Attaccò Valve, e persone trans, è qualcunu altru chì hà attraversatu a so strada trà i posti nantu à quantu sò virile.