Bethesda hà postponatu Starfield è Redfall finu à u 2023

Sparte nantu à:

Sicondu un tweet da Bethesda, u più grande blockbuster imminente da Bethesda di Microsoft hè statu posposta finu à a prima mità di u 2023. Un cennu à a liberazione di The Elder Scrolls V: Skyrim, u ghjocu era inizialmente programatu per esse in diretta l'11 di nuvembre. , 2022.

Sia u novu ghjocu di esplorazione spaziale è Arkane's Redfall, u shooter di vampiri cooperativu annunziatu sorpresa, ricevenu tempu di produzzione extra da Bethesda, chì hà datu pochi dettagli è nisun video di gameplay attuale finu à a data.

Perchè i dui ghjochi sò previsti per apparisce in una vitrina u 12 di ghjugnu, questu annunziu anticipatu hè prubabilmente destinatu à preparà a scena per ciò chì aspetta.

Se Bethesda riesce à mostrà qualsiasi video di Elder Scrolls VI, tenete in mente chì hè prubabilmente (sfurtunatamente) ancu anni di distanza da esse liberatu in cunsole è PC.

Durante a pandemia, solu uni pochi di ghjochi anu pussutu scappà da ritardi sustanziali per via di a difficultà di pruduce è di cullaburazione in casa.

In u statu attuale di l'affari, hè praticamente inevitabbile chì a data di liberazione di qualsiasi ghjocu serà ritardata, indipendentemente da l'editore.

Hè statu recentemente annunziatu chì The Legend of Zelda: Breath of the Wild 2 serà liberatu in 2023 invece di a so data di liberazione di vacanze urigginariamente prevista di 2017.