Apple presenta dui novi bandi Pride Edition per l'Apple Watch.

Sparte nantu à:

Apple hà svelatu dui novi cinturini Apple Watch è un quadrante completamente novu per commemorare u ghjornu Internaziunale contr'à l'omofobia, a transfobia è a bifobia (IDAHOT). Apple hà fattu l'annunziu in un post à a so Newsroom.

L'annunzii di u quadrante è di a banda d'oghje sò l'ultime in una seria di annunzii Apple Watch è Pride.

Apple presenta dui novi bandi Pride Edition per l'Apple Watch.
L'Edizione Pride Braided Solo Loop intreccia artamente i culori uriginali uriginali cù quelli tirati da diverse bandiere Pride per rapprisentà a larghezza di a diversità trà l'esperienze LGBTQ + è a storia di u muvimentu.

Crediti di l'imaghjini: Apple

Dapoi u 2016, Apple offre cinturini di orologi Pride Edition, è u mudellu 2021 presenta l'ultimu disignu Braided Solo Loop d'Apple. A nova banda presenta culori supplementari chì riflettenu e bandiere Pride da tuttu u spettru LGBTQ +. U neru è u marrone rapprisentanu a cultura negra è latina, è ancu quelli chì anu mortu o sò sempre à trattà di HIV / AIDS, mentri u celu, u rosa è u biancu rapprisentanu e persone transgender è non binari.

Inseme à l'ultimu Braided Solo Loop, Apple libera una banda Nike Sport Loop in i culori tipici di l'arcubalenu di Pride. Ognunu di i novi cinturini di orologio hè accumpagnatu da un quadrante di orgogliu tematicu.

Inoltre, Apple includerà un App Clip cù l'imballaggio di u cinturione per permette à l'utilizatori di accede rapidamente à l'ultime facce Apple Watch. U novu quadrante di l'orologio Pride si anima quandu u polsu hè alzatu è mostra tutti i novi culori inclusi in u Pride Edition Solo Loop. L'ultimu quadrante di u watch Pride Edition di Nike presenta punti di culore di l'arcubalenu chì circundanu una faccia liscia.

Apple presenta dui novi bandi Pride Edition per l'Apple Watch.
L'aghjurnamentu Nike Sport Loop cù una Edizione Pride chì mette in mostra i culori tradiziunali di l'arcubalenu è utilizza filati riflettenti per aiutà quelli impegnati in allenamenti à l'aria aperta.

"Ancu prima chì l'avvenimenti di Stonewall Inn elevanu u muvimentu LGBTQ + à un novu livellu di visibilità, l'attivisti neri, marroni è transgender anu ghjucatu un rolu criticu in a marcia per l'ugualità", hà dettu u CEO di Apple Tim Cook. "Apple sustene u travagliu continuu è interminatu di l'inclusione per e culture diverse è intersectionali nantu à una varietà di fronti, è vulemu assicurà chì a stagione di Pride furnisce abbastanza opportunità per celebrà è onore sta storia".

Apple cuntribuisce à una varietà di urganisazioni chì sustenenu a cumunità LGBTQ +, cumprese Encircle, Equality North Carolina, Equality Texas, Gender Spectrum, GLSEN, Campagna di Diritti Umani, National Center for Transgender Equality, PFLAG National, SMYAL, è The Trevor Project in u Stati Uniti, è ILGA World in u mondu.

A partire da u luni, i clienti ponu fà pre-ordini per l'ultime bande Pride Edition nantu à u situ web di Apple Store. E duie bande seranu dispunibuli à partesi di u 25 di Maghju, mentre chì e facci di l'orologio seranu dispunibili cù un aghjurnamentu di u software chjamatu "prestu".

Lascia un Comment