U cacciatore di mostri si alza

Tutte e nuvelle creature Monster Hunter Rise: Sunbreak

U Sunbreak DLC vene prestu à Monster Hunter Rise, aghjunghjendu ancu più cuntenutu à un ghjocu digià enormu. In questa guida, avemu cumpilatu infurmazioni nantu à tutti i novi mostri chì appariscenu in u DLC.

Da lucertuli friddi à variazioni di criaturi simili à scimmie, è ancu un dragone anzianu novu, una larga varietà di criaturi bizarre è terribili sò ansiosi di usà voi cum'è un ghjoculu masticatu. Allora assicuratevi di esse preparatu prima di avventurassi in stu novu territoriu !

L'avvenimentu Sunbreak in Monster Hunter Rise probabilmente aghjunghje novi mostri, cusì verificate quì per sapè nantu à e prossime aghjunte. Inoltre, avemu guide extra cum'è a nostra guida amiibo di Monster Hunter Rise è a guida d'arme di Monster Hunter Rise per assicurassi chì site prontu per questi novi mostri duri à u mumentu di a data di liberazione di Sunbreak.

Monster Hunter: Creature Sunbreak

Capcom hà liberatu dui novi mostri minusculi, u Gowngoat è u Boggi, in un tweet recente. Pudete vede u tweet sottu.

Eccu i criaturi ufficiali di Monster Hunter Rise: Sunbreak, alcuni di i quali sò novi è altri di ghjochi passati.

Malzenu

Quale hè Malzeno in Monster Hunter Rise ? Tuttu ciò chì sapemu di u mostru di punta di Sunbreak
Tutti i novi Monster Hunter Rise: Sunbreak creature 1

U Malzeno hè a prima criatura chì Capcom hà liberatu per Sunbreak è rapprisenta a più grande minaccia posta da i Tre Signori. I trè signori sò nemici primari di u DLC Sunbreak è sò inclusi in u novu set amiibo di Monster Hunter Rise chì hè prisentatu cù u DLC.

garangolm

Garangolm : r/MonsterHunter
Tutti i novi Monster Hunter Rise: Sunbreak creature 2

U Garangolm hè un mostru fattu di petra, cù muschi chì cresce nantu à ellu per fà l'aspettu di una vechja ruina. Attacca swinging i so grandi avambracci, cum'è una scimmia.

Lunagaron

Kogath 🦇 #Sunbreak on Twitter: "Novu rendering ufficiale per Lunagaron, da #MonsterHunter Rise: #Sunbreak! #MHRise https://t.co/xN3VxV6fdC" / Twitter
Tutti i novi Monster Hunter Rise: Sunbreak creature 3

Lunagaron hè una criatura cum'è un lupu mannari coperto di cristalli, simili à Zinogre è Nargacuga. Pò trasfurmà in una forma chì li permette di attaccà à e so zampe posteriori è respira una nebbia ghiacciata à i so nemici.

astalos

Astalos | Wallpaper di u mondu di Monster Hunter, Arte di Monster Hunter, Monster Hunter
Tutti i novi Monster Hunter Rise: Sunbreak creature 4

Astalos, un predilettu di i fan di Monster Hunter Generations, hè tornatu è megliu chè mai! Cù ali simili à a pianta è a capacità di sfruttà l'electricità, sta criatura hè capace di una distruzzione seria. Mi piace assolutamente!

Shogun Ceanataur

Shogun Ceanataur - Guida Wiki di Monster Hunter Generations - IGN
Tutti i novi Monster Hunter Rise: Sunbreak creature 5

U Shogun Ceanataur hè un grancu eremita gigante cù una cunchiglia fatta di roccia solida. Qualchese ghjucadore chì si basa in a so nitidezza averà un tempu difficiule, è pò avè bisognu di reclutà alcuni alleati di martellate per sfondà sta cunchiglia solida di roccia.

Sangue Orange Bishaten

Novi mostri è lochi rivelati per Monster Hunter Rise Sunbreak - Game Informer
Tutti i novi Monster Hunter Rise: Sunbreak creature 6

Odiu Bishaten. Li odiu veramente. Perchè, Capcom, m'hà datu una nova variante per scunfighja ? Sta volta, invece di scaccià i cachi, si lancianu pigne splodenti. Chì pare assai più faciule. Grazie! Indipendentemente, a so armatura pare esse abbastanza bona, cusì li perseguiraghju.

U novu Monster Hunter: Rise: Sunbreak mostri sò stati listati. Sembranu divertenti, nò? Scuprite a nostra guida di l'armatura di Monster Hunter Rise Sunbreak per scopre ciò chì pudete artighjanu da queste criature, o cunsultate a nostra guida di mostri Monster Hunter Rise se cercate di macinare e cose prima di a liberazione di l'espansione.