Netflix

Netflix supportatu da publicità puderia esse dispunibule à a fine di u 2022.

Netflix hà persu membri per a prima volta in un decenniu, secondu un studiu recente. Sfortunatamente, a perdita di quasi 200,000 XNUMX membri pare esse solu u principiu di un prublema assai più grande. In più, a corporazione hà previstu chì e cose avarianu ancu peghju in u sicondu trimestre, risultatu in a perdita di milioni di utilizatori. In u risultatu, pare chì Netflix introduverà un mudellu freemium per u so serviziu di streaming.

Reed Hastings, CEO di Netflix, hà sustinutu per anni chì a cumpagnia ùn hà micca bisognu di un ad-supportatu tier per mantene a qualità di u so serviziu. Tuttavia, stu mese, hà cambiatu a so melodia, è avà spuntanu storie chì indicanu chì u prucessu di portà stu novu livellu à u serviziu faltering hà acceleratu dramaticamente. Stu livellu Netflix supportatu da publicità hè previstu di apparisce à a fine di l'annu, secondu i rapporti. Hè speratu per andà in diretta in l'ultimu quartu di u 2022. A stagione di vacanze hè un bonu tempu per intruduce un novu livellu di serviziu, postu chì ci hè un incrementu significativu di i telespettatori in questu tempu di l'annu.

L'intenzione hè di lancià in u quartu trimestre di u 2022.

Netflix, malgradu i livelli supportati da publicità di i so cuncurrenti, hè statu fermu à aumentà i so costi. L'abbonamenti à u serviziu sò stati ricenti in marzu di u 2022. U pianu Premium costa $ 19.99 à u mese, mentri u pianu Standard costa $ 15.49, è u pianu Basic hè $ 9.99. Comparatu à a cumpetizione, sti costi ùn sò micca boni. Ci hè un cuntrastu dramaticu trà ciò chì i costi di a cumpagnia eranu quandu anu annunziatu per a prima volta in 2014 è ciò chì sò diventati da tandu. I servizii di streaming sò diventati cusì affollati chì l'utilizatori anu una quantità eccessiva di opzioni. Questu ùn hà ancu cunsiderà questu.

Indipendentemente da cumu Netflix sceglie di prucede, l'esperienza di l'utilizatori serà alterata. Ma u novu livellu di supportu publicitariu serà troppu pocu, troppu tardi per Netflix?